Bilar eller midsommarstänger?

Såhär 30 minuter in på lektionen är det kanske dags att sätta igång med biologin. jag har ju såklart skjutit på det ett bra tag. Den här veckan MÅSTE det vara klart! jag vet bara inte vad jag ska skriva om, allt är ungefär lika tråkigt, liksom avfallsproblem, miljögifter, vattenbrist, hur kul låter det egentligen?

Ahlgrens bilar, känner ju alla till, hjulen börjar också fastna, men julkälkar? Det var i alla fall första julen jag har sett det, det kanske har funnis länge, jag vet itne, jag är ingen stor godisätare. jag vet inte om jag tycker om det här med olika former på samma godis, eller att man ska göra så mycket varianter av saker hela tiden. Som julmust och påskmust, det är väl samma sak? Liksom skumtomtar och skumharar. Ska det komma Ahlmgrens harar till påsk också eller? En annan sak jag tänkt på är varför det inte finns någonting för sommaren, alltså typ midsommarmust eller midsommargodis. Alla andra högtider som jul, påsk, halloween har ju så mycket speciallitéer, vad är det för fel på sommaren helt plötsligt? Undrar om vi någongång kommer få se Ahlgrens midsomamrstänger.

image378

Kommentarer
Postat av: linn

Måste dock säga att slädarna är så himla goda! :D


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback