Blir det storm?

Idag har jag för tredje gången i hela tvåan, gått på mattelektionen! Eller okej, jag var inte direkt på lektionen, men jag satt själv och jobbade. Det tycker jag var starkt gjort av mig!

Igår fick jag en lite otrevlig överraskning. Jag märkte nämligen att jag har stalljour imorgon. Fy så tråkigt. På tvn har de varnat för storm också, ännu roligare.

Nu måste jag börja skriva biologin. Jag måste verkligen ta tag i den nu! Två stycken uppsatser är det till och med. usch, jag blir så trött på mig själv när jag skjuter på saker hela tiden.

image461

Kommentarer
Postat av: zabina

Okej, men det är snyggt med rött :)

Jag vet hur du känner diig. Våra lärare sparade typ allt tills precis innan jullovet. Usch! Hoppas det går bra iaf :)

Postat av: annika

storm, ojdå. ;o

2008-01-18 @ 18:38:36
Hemsida: http://photonbywe.blogg.se
Postat av: AS

lala, stalljour jag med imorgon, blir att sitta hemma ikv :S

2008-01-18 @ 19:10:37
Hemsida: http://visesigen.blogspot.com

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback