Dagen efter

Den här dagen har jag gjort absolut ingenting! Bakfyllan brukar släppa nu, men fy så jobbigt det har varit idag. Huvudet har kännts som en stor betongklump. När jag cyklade bort till Amanda för att hämta mina saker från igår så orkade jag inte ens byta om, så jag åkte iväg i pyjamas, jättesnyggt. Å andra sidan så går jag så mycket i mina pyjamasbyxor, så de känns knappt som pyjamas längre. Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig, för fy så trött jag är! Inte får jag sova ut imorgon heller, nej, jag måste upp och iväg till stallet för att tömköra. Så är det att ha häst, man får slita och ta i hela tiden.

image393
Ni är bäst! <3

Sen ska jag faktiskt bjuda på en liten fyllebild också, bara för att jag garvade så mycket när Julia skickade den till mig, och bara för att jag inte kom ihåg det här, och bara för att det ser så äckligt ut. Det som hände var i alla fall att jag spillde ut mitt vinglas på diskbänken och då skulle vi (varför?) slicka upp det! Haha, herregud.
image394

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback