Det går framåt!

Då var det fixat. Ja, alltså den "nya", tillfälliga datorn, inte den vanliga, den orkar jag inte med just nu. Hela Creativa Suite paketet är installerat, Photoshop CS3, Illustrator CS3 och InDesign CS3. Så nu firar jag med ett glas av det godaste vinet som finns, nästan i alla fall, det har jag förtjänat!

 Var på stan med Julia idag också, där ju alltid lika trevligt! :) Jag lyckades även köpa upp mina sista pengar, till och med alla småmynt, eller det är egentligen mammas pengar, taxipengar som itne blivit använda, men jag tyckte att lite onödiga och halvt fula örhängen på rea,var ett bättre sätt att spendera pengar. En överdrivet dyr "lunch" blev det också såklart. Kaffe och en vaganmacka, bestående av en boveteruta med ett salladsblad, en tomatskiva och sojaost, som jag pillade bort, för 82 kr. Det var ingen budjet lunch inte. Det fick bli budjet örhängen istället, för att jämna ut det hela.

image411
image407
image408

Kommentarer
Postat av: Elliiii

du har väl dragit ut bilderna på dig på längden ? :P

2008-01-10 @ 18:33:43
Postat av: Linnea

Va, nej, vaddå då? :P


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback