Det var ett envist monster

Som jag tidigare nämns så härjar det virus på min dator. Trojanska hästar och maskar och allt trist man kan tänka sig. Dessa hade ju för ett tag sedan gett sig på min mapp med favoritbilder, som jag fortfarande sörjer. Nu har det där jäkla monstret varit på Illustrator också, när jag skulle klicka fram det idag så var det bara borta! ÅH NEJ! Inte går det att ladda hem igen heller, för då står det bara att jag redan har en adobe installation igång, vilket jag faktiskt inte har! Hur ska jag klara mig nu då? Vad ska jag göra när jag inte längre kan sitta och gömma mig bakom fantasilösa bilder och meningslösa illustrationer? Hjälp! Det här känns ju helt fel.

Snön har i alla fall fortsatt yra hela dagen idag. Tyvärr hamnar inte så mycket snö på backan, utan det är mest som en enda stor snövirvel i luften istället. Hoppas det lugnar ner sig lite och packar ihop sig lite över gräset, för då ska jag och Lise ha snowracertävlig! Jag är så jäkla grym på snowracer ;) haha

image406

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback