Ge mig kaffe!!

Eftesom det inte blev någon träning igårkväll så fick det bli idag på morgonen istället. Så kvart i sex steg jag upp och begav mig till gymmet. Som vanligt blev det betoning på kondition, för det är ju roligast. 60 hårda minuter på Crosstrainen och så lite styrka efter det. Redan när jag ställde mig på crossen kände jag huvudvärken börja smyga sig på. Sedan gick det bara utför. Tillslut trodde jag nästan att jag skulle svimma för jag hade så ont i huvudet, kaffebrist. Jag trampade på med halvöppna ögon och förbannade mig själv för att jag inte ens tagit en liten espressoshot innan. Jag trodde inte det skulle vara så farligt, men det var det. Det var verkligen tuffa 60 minuter jag tvingade mig igenom. Hela tiden hade jag skolans kaffe i tankarna. När jag var klar skyndade jag mig över till skolan. Vad ser jag då? INGET KAFFE!!! Jag dör! Okej, det är ju inte så att kaffet är slut, tror jag inte i alla fall, men det fanns inget i någon av kaffebryggarna. Jobbigt att göra eget ju, jag förstår inte skolans kaffebryggare, men jag ska göra ett försök. JAG MÅSTE HA KAFFE!!

Den här jackan har nu hängt hemma hos mig ett tag, den är min brors kompis. Den rä så jävla skön! man kan inte riktigt se det här på bilden, men det är den verkligen. det är som en stor tjock björnpäls. Jag måste ha en sådan, tyvärr var det nog itne igår han köpte den..

128810-451

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback