Guilty Pleasures

Nu,såhär vid kvar över elva, börjar jag skriva min bokanalys till engelskaboken som ska vara klar imorgon. Helst skulle den ju varit inne i fredags, men det är klart att man aldrig ska vara i tid. Det går ju inte. Det krånglar ju till det lite att jag inte har läst boken, men det ska nog gå bra, jag menar när läser man egentligen en bok man får i skolan? Det svåra är att jag inte kan komma på något budskap med boken, vad kan man hitta på? Det måste ju verka trovärdigt. Jag kanske kan chansa på något som typ alla böcker på ett eller annat sätt handlar om, typ "att finna sig själv, övervinna sina rädslor eller något.

Kommentarer
Postat av: Natalie

jag vet hur svårt det är med sånna där bok recensioner:P huvva :S


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback