Hon lär sig snabbt!

14 långa timmar sov jag idag. Det behövde jag nog också, jag var helt död igårkväll! När jag äntligen kravlat mig ur sängen och satt upp håret i en knut, för att dölja den förskräckliga morgonfrillan, bar det av till stallet. Tömkörning blev det, och hon var så duktig! Hon gick i riktigt bra form idag och man kan absolut inte tro att det är tredje gången i hela sitt liv som hon tömkörs. Jag var så stolt över henne! :D Tyvärr så blir det ju mest volter i traven och galoppen eftersom mitt knä inte klarar av att springa efter, det är ju tråkigt, men det är inget jag kan göra åt.

NU ska jag snart iväg till Ikea med Maria. Det var ett tag sedan jag var där, och det är ju hederligast, så det ska bli kul. Hoppas jag hittar några gardiner också, mina är så otroligt fula, det ser ut som att en barn har varit framme och tryckt på måfå med fula stämplar.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback