Jag har visst en smilgrop?

Jag försökte få mamma att ta lite snygga bilder på mig och Unique idag. Tyvärr var det ett ganska misslyckat försök eftersom mamma förmodligen är sämst i världen på att ta kort. Jag gjorde mitt bästa för att förklara hur hon skulle ställa in ISO, bländaren och slutartiden, men jag insåg snart att det var ganska hopplöst. Inte ens zooma lyckades hon med, istället skruvade hon på fokuset och sa att det bara blev suddigt, haha. Nästan gång blir det nog pappa som får följa med.

Nu har jag jättemycket beslutsångest över vad jag ska göra med resten av dagen. Det jag borde göra är ju allt skolarbete, som jag såklart har skjutit upp till helgen. Engelskan måste bli klar, biologin och förra biologiuppsatsen som jag inte är klart med och matten, inget låter speciellt lockande. Annars tänkte jag ge mig ut att fota, eftersom det är så fint väder och solen börjar snart gå ner, rullskidor är också ett allternativ, för, som jag nyss sa, är det så fint väder. Eller så ska jag ner till gymmet, jag hade ju tänkt att gymma idag, och, på riktigt, köra styrka. Nu sitter jag då här och försöker bestämma mig, medan jag sörplar dagens femte kopp kaffe.

PS. Idag har jag upptäckt att jag har en smilgrop! Haha, kanske lite sent att upptäcka det nu, eftersom jag, enligt mamma, har haft det hela mitt liv, men jag har aldrig sett det förut. Det var först idag när jag tittade på mammas bilder som jag såg det, den är väldigt liten, så det kanske är därför.. Trevligt, alltid lär man sig något nytt om sig själv.

image445

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hehe, gott och blandat är gott! Fin bild! :)


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback