Jag sover för lite


Jag blir bara tröttare och tröttare för varje dag som går. Bristen på sömn kommer ifatt mig. Jag försöker gå och lägga mig tidigt, men det går inte. Helt plötsligt har klockan blivit tolv-ett och jag är fortfarande inte i säng. jag blir så trött på mig själv. Det är konstigt att tänka att jag, som förut hade svårt att hålla ögonen öppna efter klockan åtta, och glatt hoppade upp ur sängen vid fem-sex, nu får släpa mig upp ur sängen vid sju-åtta. Nu verkar i alla fall dagens kaffedos ha satt in och det börjat klarna lite inne i skallen. Jag får väl göra ett nytt försök med att gå och lägga mig tidigt, ikväll.


128810-492

Kommentarer
Postat av: Louise S.A

Ja men visst är det! Och se nått nytt osv...Börjar få det långtråkigt här hemma nu,

Hoppas allt är bra med dig idag!
Kramar Louise


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback