JÄVLA DATOR!

Jag får så jävla mycket damp!! Såklart gick det ju inte att ladda ner Illustrator igen eftersom min dator är cp och tror att den håller på att installera något annat, trots att den inte gör det. Det går inte heller att göra systemåterställning eftersom det är såpass många systemfiler som har försvunnit så att de filer som gör återställningen också är borta. Om jag formaterar om datorn kommer jag förlora Photoshop och InDesign och det kommer inte gå att installera igen, bara äldre versioner, och det vill jag ju inte ha. Detta problemet stötte jag såklart på när jag fick formatera om daton sist. Jag förstår inte varför jag ska ha så mycket data problem, det verkar inte som att någon annan har det! På 4 år har jag haft 5 datorer! Det är ju inte så att jag köper skitdatorer, utan det har varit bra datorer ändå, jag blir bara så jävla förbannad! ÅHHH!!! Nu har jag ju fått en jättekul lösning. Jag får ha min förra bärbara dator, med min vanliga skärm inkopplad, eftersom skärmen på den bärbara gick sönder. Så tänkte jag att jag skulle installera Creative Suite paketet här istället. Då fungerar ju såklart inte det eftersom att internet tydligen är uppe, men det är det inte. Jag har till och med dragit ur natsladden, men nej då, det står fortfarande att Internet Explorer är uppe. JAG DÖR!

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback