Kaffe pumpar i blodet

Idag har varit en trött dag. Det känns som att jag fortfarande ligger och sover, går i sömnen på något sätt. Jag har hällt i mig kaffe, sådär en drygt 1 ½ liter. Koffeinet har gjort mig speedad och kaffe hög, skakig och nervig, men tröttheten sitter fortfarande kvar i huvudet. Två timmar psykologi, det enda jag har gjort idag. Inte så kul, men helt okej. Fördrev tiden med lite CS, men alla spelade Poolday, världens tråkigaste bana, så jag sa la av och nu sitter jag här och tråkar. Tänkte kanske ta en sväng förbi Hemköp innan jag ska med bussen, tänkte fira min "kanske-inte-sojaintollerans" med en sojayoghurt!

image408

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan , skulle bli glad om du kunde kommentera något om min dagens outfit :)


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback