Längdskidor imorgon?

En veckas markjobb verkar ha gjort susen. Unique var jättetrevlig att rida idag! Verkligen toppen! Men vargtänderna måste bort, pronto! Det löser nog en hel del. Det kan inte vara kul att springa omkring med dem, samtidigt som man ska ha bett i munnen och trippa omkring fint och lydigt.

Jag hoppas snön ligger kvar tjock på backen till imorgon. Då ska jag ta med mig längdskidorna och åka ut till Landeryd. Jag är riktigt sugen på att ställa mig på mina dåliga skidor för första gången i år, så nu är det bara att hålla tummarna. Det är ju riktigt kallt i alla fall, så det finns ju kanske en chans. Sen bor jag ju ute på landet också (eller det gör jag egentligen inte, utan ca 4-5 km från stan med större stadsdelar emellan, men när man tittar ut på baksidan känns det som om man bor i en enslig liten by på landet) så snön smälter jui alla fal inte lika mycket här som den gör i stan.
image401image402

Kommentarer
Postat av: mingla

är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp med min profilbild isåfall :). bra blogg du har förresten..

Postat av: Johanna

Svar: Ja, bara att han kan sjunga och spela gitarr är ju grymt hett.

2008-01-03 @ 22:21:38
Hemsida: http://johannaericson.blogg.se
Postat av: Annie

Vad kostar det att dra ut vargtänderna? :-)

2008-01-22 @ 15:51:36
Hemsida: http://anniea.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback