Life goes on

Igår var en dålig dag. Panikångest och skit. Det är så himla jobbigt, jag vet liksom inte vad jag ska göra när det blir sådär. Nu har jag ju inte varit såhär på jättelänge, så jag har ju haft tur, men jag trodde inte det skulle komma tillbaka såhär lätt. Bara för att jag blir lite orolig och stänger allt inne, behöver jag väl inte få panikångest?! Jag vill bara stanna hemma, lägga mig under täcket och inte komma upp förens allt är bra! Men jag vet ju att jag inte kan göra så, det är ju redan beprövat, hela ettan, det blev ju bara värre, så det är bara att hålla ut och sluta hyperventilera.

Julia, tack för att du finns<3 Det finns ingen bättre än du!

Kommentarer
Postat av: Fredrik j.

Inget farligt. Men jobbigt. Jag fick själv första gången när jag var 17. Träna kondis o avslappning. Kunskap om det är bra. Har boktips om du vill ha.
Kämpa på !

2008-01-10 @ 11:48:44
Postat av: Johanna

Linnea jag hade faktiskt samma sak i morse! Första gången på länge men jag gick i alla fall, det är säkert det enda sättet att göra för att bli av med dem. Du är bäst.

2008-01-10 @ 13:20:04

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback