Man måste ha tålamod

Idag bestämde jag mig för att ta tag i framsidan till mitt projektarbete. Jag har ju länge haft en idé, men jag har inte bestämt alla detaljer, så det jag gör nu är egentligen bara en chansning. Tycker jag inte att det passar när det är klart så får det kasseras. Nu har jag i alla fall suttit i Photoshop i snart fyra timmar! Mina ögon har varit så fokuserade, att jag tror de har hamnat i något slags "path-läge" där jag ser paths överallt jag tittar. Det jobbiga är att jag inte ens har kommit halvvägs. Synd om jag bestämmer mig för att det inte passar. Då har jag lagt ner väldigt många timmar helt i onödan. Men det är ju mycket roligare att arbeta i Photoshop än att solla ut fakta från tusen olika källor.

Kommentarer
Postat av: mmalin

Oj vilken fin blogg du har!

Hur gör man för att bakgrundsbilden inte ska röra sig när man scrollar ner sidan? :)


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback