Miami for eternity

I all min förvirring så har jag ju totalt glömt bort att berätta en rolig nyhet. Årets resa till Miami är bokad! Det var alldeles för länge sedan jag var där. Jag tycker ju om alla delar av USA, såklart, men Miami är ju absolut topnotch. Det är ju liksom inte jämförbart. Det är helt enkelt det bästa stället på jorden. det ska bli riktigt kul i alla fall. Sist jag var där hade det förändrats en hel del, så jag antar att det är jätteannorlunda nu. Förut var det ganska mycket "skog", eller träsk kanske man ska säga, runt omkring Doral, men nu har de börjat bygga riktigt mycket där också, så nu är det hus, hus, hus. Jag ska försöka träffa gamla kompisar och så också, jag ser verkligen fram emot det!


I'm coming back home! :)
image416

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback