Nyårsfirande

Årssammanfattningen avbröts lite där mot slutet och blev ganska kass och inte som jag hade tänkt mig. Det var så att jag helt plötsligt fick lite bråttom, tidsoptimist som jag är. Nyårsfirandet blev verkligen inte som planerat! Det började lite stressat, lite tidsbrist o.s.v, jag glömde ta med mig mitt nagellack till Amanda (och det är ju en så viktig detalj) så det fick bli halvt röda naglar och fingrar då jag haftigt tog bort det röda nagellacket och inte hade något att dölja det med. Julia, Amanda och jag tog bussen ner till stan och gick till Danne, Elli var hemma och åt och skulle komma lite senare. När vinet började verka redan efter ett par klunkar insåg jag att jag inte ätiit något på hela dagen, det var ju bra, speciellt eftersom jag är så lättpåverkad också. Ganska snart började Amanda må dåligt och sa att hon höll på att svimma. Hon fick gå och lägga sig och så försökte vi få i henne lite socker. Tyvärr var jag lite för full för att full inse allvaret i situationen, men som tur var kom Elli då och tog hand om Amanda, så de gick hem från stan! Så var det ju inte meningen att det skulle bli. I stundens hetta, och med ganska mycket alkohol i kroppen, så lyckades jag prata lite med Elli, så jag tror allt var okej, om jag minns rätt?
    Jag vet inte riktigt vad vi gjorde hos Danne egentligen, men tiden rann iväg och kul hade vi det. Förutom när Simon spydde i mina skor, det var inte så roligt. Omkring tolvtiden gick vi ut till borggårn en kort stund, vilket jag inte kommer ihåg så mycket ifrån. Jag kommer ihåg att det var kallt dock!! Riktigt kallt! Julia träffade några från Lambohov som hon åkte hem med, eller jag tror det var så. Jag är inte säker, men jag vet i alla fall att hon inte skulle sova hos mig. Taxi är ju inte lätt fixat på nyår och bussarna slutade gå, så jag sov hos Danne, som höll mig vaken enda till 6, då han var tvungen att prata om precis allt och ingenting i flera timmar. Det var ju jättekul.
    Jag lyckades, med sprängande huvudvärk och starkt illamående ta mig hem med bussen vid elva tiden. I ett försök att lindra baksmällan har jag tagit panodil och sköljt ner det med kopiösa mängder kaffe. Jag tror det har fungerat lite, eller så är det bara inbillning, placeboeffekt, whatever, det känns lite bättre i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Danneman

Fy fan Kebabpizzan var riktigt god ;) Mår du bättre nu (A) ? :P hehe

2008-01-01 @ 18:56:09
Postat av: Linnea

Haha! Jag fick äta gröt som bakis mat. Vilken lyx, haha! Jodå, jag mår väl lite bättre nu, men jag är trött!! :P haha


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback