Skriv, skriv, skriv!

Jag måste få slå mig på bröstet och säga att jag faktsikt skrev på projektarbetet igår! Jag kan inte påstå att det blev några oroliga kvantiteter, och kanske ingen kvalité heller, men jag skrev i alla fall en sida. Eller okej, en sida med bild. Det tog ändå ganska lång tid, för det är svårare än man tror att hitta fakta.

Tänkte ta tag i biologin idag, eller nu rättare sagt, det är därför jag sitter här på bloggen och laddar upp, medan kaffet sakta men säkert sjunker i koppen. Jag måste faktiskt skriva lite biologi idag, åtminstone det som skulle varit inne innan jul. Sen ska jag hinna med att ta en tur med mamma ut till IKEA, ska köpa nu taklampa och kanske gardiner om det finns några. Hoppas att kunna övertala mamma att följa med in på Stadium och pröjsa nya skidor också, får se hur det går, det är ju frisörbesök imorgon, och där ligger ingen billig penning.

Kommentarer
Postat av: Christel

Tack för kommentaren. Lycka till med mammaövertalningen. Är själv luttrad mamma som blivit övertalad ett antal gånger


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback