So litte time, so much to do

Usch, jag blir så störd. Allergin verkar inte vara soja i alla fall. Det har nu börjat dyka upp nya utslag som har spridit sig ner på armarna och ryggen. Det kliar också! Det går inte att låta bli. Ändå lite skönt om det inte är soja, men jobbigt att jag inte vet vad det är! Jag vill bara att det ska sluta!

Idag skulle bli en effektiv dag. Det blev det inte. Inte hittills i alla fall. Jag satte väckarklockan på sju för att gå upp och vara effektiv, jag gick upp klokan nio. Jag hörde inte ens väckarklockan ringa. Jag gick upp och satte mig vid datorn, började rita lite i Illustrator. Sedan började jag koka bönor, vilket faktiskt stod på min "att göra lista", sen satte jag mig i Illustrator igen. Där försvann tiden och bönorna blev överkokta. Övrigt som står på min "att göra lista":

  • Träna, tänkte först träna på gymmet, men det verkar vara tillräckligt mycket snö för skidor, så vi får se vad det blir.
  • Skriva projektarbete! Vickan har ju skrivit dubbet så mycket som mig och hon har bara kommit typ 1/10 av sitt arbete. Det är bäst att ligga i!
  • Göra bok/folder omslag
  • Läsa ut engelska boken, som jag knappt har börjat med.
  • Plugga matte
  • Ringa Monica och bestäma tid för träning
  • Ringa Kristin och be henne komma och kolla sadeln
  • Ringa Uffe, det är dags för skoning
  • Ringa hästtandläkaren, vargtändernamåste bort!
  • Ringa Fam, equiterapeuten
  • Rida
     




 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ojoj, det var inte lite du skulle göra, om ni skulle vara klara med boken på lovet har du nog lite bråttom haha ;-) Men antar att ni skjutit upp det lite. Ha en bra dag!

Postat av: Linnea

Självklart har vi skjutit upp det. Tyvärr har vi skjutit upp det fran innan lovet till efter lovet, så jag är nog lite körd nu
känns det som :P

2008-01-06 @ 21:33:09
Hemsida: http://linneadruid.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback