Soft as usual

Idag är den där dagen, halv fyra dagen. Det har faktiskt inte varit så jobbigt som jag hade trott. Det kan ju bero på att jag har hällt i mig kaffe också och känner mig nu riktigt kaffehög. Började med engelska, där vi spelade spel. Lunch vid 11 och sedan började Medieproduktionen 13.15. vi startar kursen med att titta på film, soft. Nu är det rast, och egentligen ska filmen fortsätta, men jag har ju det där tråkiga PedLed. Det är så himla tråkigt och så känns det så onödigt eftersom jag egentligen inte behöver läsa det längre, men jag vill inte heller hoppa av eftersom jag redan har gått en halv termin. Jag vet inte vad jag ska göra. Medieproduktionen är ju mycket roligare i alla fall. jag läser ju tydligen 100p för mycket också, så mycklet krångel.

Här är en till bild av novemberljusen som blev gårdagens motiv.

128810-454

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit att du tycker det är sent med halv fyra :)

2008-01-14 @ 18:40:08

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback