Sömnbrist och skummbad

Jag försökte posta ett inlägg förut i skolan, men det funkade inte. Därför blev det lite sent idag.

Efter att ha fått hela 30 minuters sömn inatt, var jag, så att säga, ganska seg i huvudet idag. Anledningen till att jag var uppe hela natten, var att jag hade lovat mig själv att skriva klart biologin. De första 4 timmarna framför datorn satt jag bara och stirrade på mitt tomma worddokument, men vid två började jag skriva lite. Efter drygt en och en halv sida körde det ihop sig för mig och jag kom liksom inte på något mer att skriva. Inte gav jag upp för det. Jag satt uppe till klockan sex, trotts att jag inte kom längre på uppsatsen. Jag trodde ju att det skulle vara inne idag, men tydligen så hade vi skjutit på det en vecka, så jag har fortfarande chans att göra klart det i tid.

Nu ska jag koppla av med ett skönt bad och sedan blir det, för en gångs skull, tidigt i säng.

image441

Kommentarer
Postat av: mary

Oj, det var bra gjort! Då förtjänar du verkligen en rejäl sömn. Undra om du för en gång skull kommer kunna sova ut? det återstår bara att se :-) puss

2008-01-25 @ 22:13:35

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback