Studiedag

Idag är det studiedag. Skönt med två dagar utan skola, efter att ha gått ALLA dagar (utom en) i hela tvåan. Jag kan inte säga det för mycket, för jag är helt enkelt så imonerad av mig själv. Jag känner mig endå lite stressad, studiedag liksom, man tänker ju att man ska hinna med så himla mycket, men det gör man inte! Här är saker jag borde hinna med idag, men tiden kommer såklart  inte räcka till för det

  •  Skriva två biologiuppsatser som ska vara inne imorgon
  • Träna
  •  Rida
  • Cykla ut till skeda och fota Zilke och Zafira till framsidan på min bok 
  • Skriva projektarbetet
  • Jobba på framsidan till boken
  • Ringa och boka tid för intervju med Per Lindell

Okej, det är ju inte så sannolikt att jag kommer hinna med allt det här, men jag ska göra mitt bästa.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Du är så jävla duktig Linnea! Är jätte imponerad av dig!!


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback