Tidspressad helg, som vanligt

På onsdag kväll ska mina dataproblem vara lösta. Då blir det laptop igen, både bra och dåligt antar jag, men den är ju lätt att ta med sig i alla fall, då har pappa köpt och installerat Creative Suit Web Premium + InDesign. ÄNTLIGEN! Då får jag alla program jag vill ha, och får inga problem eller krångligheter med att ladda ned från Internet.

Det känns som det är mycket att göra den här helgen, jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt jag hade tänkt mig. Saker som ska göras under helgen:
  • Stalljour imorgon (större delen av dagen går åt till det)
  • Skriva projektarbete
  • Göra bokomslag eller liknande till projektarbetet
  • Skriva biologin som skulle varit inne för ett par månader sedan
  • Fota och göra andra förberedelser för mina program, som snart är här
  • Plugga matte
  • Träna
  • Åka rullskidor!
  • Ringa Leif Segorp!!
Seriöst projektarbetet ska vara inne snart och jag har knappt börjat! Nu måste jag bli lite arg på mig själv. Nu sätter jag deadline nästa helg!

Kommentarer
Postat av: elida och malin

Vår blogg (bestfriends) är numera förflyttad till vanilliasky.blogg.se/
Hoppas att du fortsätter att läsa!
/Elida och Malin


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback