Top 7 2007

Här kommer 2007's 7 favoriter!
image417


1. Kaffe! Såklart! Det är ju en nödvändighet, det går inte att leva utan och det är ju så gott. En given första plats!
2. MIna pyjamasbyxor. Jag går i dem hela tiden, bara för att de är skönast! :D
3. Ett halsband som jag fått av min faster, köpt på en art exhibition, love it!
4. En ögonskugga som är absoluta favoriten, make up store, såklart ;)
5. Nagellack, bara för att jag älskar färgen!
6. Nagellack, för att det är så himla lätt att måla på.
7. Armband av typ ben (?) från Paris.

Ni som känner mig har säkert sätt de flesta, om inte alla dessa saker. Jag använder dem typ alltid, för de är ju som sagt top 7 2007.

Kommentarer
Postat av: laijna

Nagellack är jätte roligt! :D

Postat av: Elliiiiiiiiiii

va heter färgen på ögonskuggan ? har en som ser ut att va samma ;) hihi älskar den

2008-01-08 @ 14:28:56

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback