träning

Kom i säng sent igår, som det alltid blir nu för tiden. Upp skulle jag i alla fall tidigt. Det bar av till gymmet, med samma exploderande "jag-behöver-kaffe-huvudvärk" 60 minuter på crossen och sen körde jag faktiskt styrka, seriöst! För en gångs skull.. Det blir inte så seriös styrka nu för tiden, när jag inte kan gå på Body Pump. Tyvärr fick jag ont i knät, av crossen liksom, det brukar jag inte få. Det var inte på mitt vanliga "löparknäställe", utan precis under knäskålen mot insidan, i "gropen" eller vad man ska säga. Jag får väl hoppas på det bästa!

Frissör besök blev det också, missade engelskan, men det gör inget. Engelska läraren är ju lite, speciell..

Zafira, hon är så himla söt! Även att hon är 1 ½ år nu ser hon fortfarande ut som en liten fölunge :D
image488

Kommentarer
Postat av: Louise S.A

Aa visst är det, men vi som är "vanliga människor" skulle nog aldrig klä oss så hemma ens. Inte jag iaf, och varför göra det när man går ut, när man är kändis och när man vet att paprazzifotografer kommer ta kort på en?

Härligt när man sitter hos frisören och man vet att man missar en lektion för att göra sig fin, haha.

Kram Louise

Postat av: eva

svar: det låter ju bra! :)

2008-01-28 @ 18:35:58
Hemsida: http://prinsessavonluthagen.blogg.se
Postat av: Lotta

Sveriges sötaste häst!

2008-01-28 @ 19:52:53
Hemsida: http://treamigos.blogg.se
Postat av: Emelie

Ja d e skönt när man orkar träna på morgonen, då är det överstökat. Jag brukar alltid dricka kaffe innan träningen. Känns som man vaknar till!!

2008-01-28 @ 22:05:13
Hemsida: http://emmygirl.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback