Vad skriver jag mest om?

Läste i Corren idag om några olika bloggare. Där hade de tagit upp deras mest frekventa ord. Det fick mig att tänkte på vad jag egentligen skriver mest om, vilka skulle vara mina mest frekventa ord? Om jag skulle gissa på vad jag bloggar mest om blir det nog

  1. Kaffe! Det känns som detta är ett ständigt återkommande ämne. Kaffe är ju det bästa som finns, så det är svårt att hålla sig ifrån att skriva om det då.
  2. Väder. Jag vet inte om någon annan tänker på det, men jag skriver verkligen om väder hela tiden! Det kan tyckas tråkigt och klychigt och otrolitg svenskt, men jag har helt enkelt så mycket åikter om vädret. Eller rättare sagt, jag hatar svenskt väder och vill gärna påpeka det om och om igen.
  3. Biologi. Detta är endast på grund av att jag ständigt skjuter fram mina biologiarbeten och sedan bloggar om att jag verkligen måste sätta igång!

 Jag hoppas inte ni tycker jag är tjatig som pratar om regn samtidigt som jag sitter inne och dricker kaffe framför mina oöppnade biologiböcker.

image476




Kommentarer
Postat av: Shrimp

" Jag hoppas inte ni tycker jag är tjatig som pratar om regn samtidigt som jag sitter inne och dricker kaffe framför mina oöppnade biologiböcker."

HAHAHAHAHA kloooockrent ;D Men jo, jag känner igen mig. Inte med biologin: men kaffe är himmelskt bra, kan inte vara i skolan utan att ha tagit en kaffe runt hörnet! Och väder, det finns så sjukt mkt att klaga på!

Postat av: jonna

min dag har varit lite stressig & är fortfarande det :P jag ska till en kompis om tio min har vi bestämt & mina kläder är i tvättmaskinen :P
haha , lyckat för mig !

2008-01-26 @ 15:27:16
Hemsida: http://jonnaau.blogg.se
Postat av: Tessan

Åh Starbucks...nu längtar jag till N.Y..
Starbucks i varje hörne.

2008-01-26 @ 15:50:33
Hemsida: http://guapo.blogg.se
Postat av: becca

om, det nu är så att det är några som tycker det är skitstörande när du tar upp det här ska dom nog inte läsa det här inlägget, för nu kom det igen xD

2008-01-26 @ 17:52:58
Hemsida: http://photonbywe.blogg.se
Postat av: stephie

ha en bra kväll!

2008-01-26 @ 20:06:14
Hemsida: http://stephiesmode.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback