Vi vill inte ha någon kvarka!

När jag kom till stallet idag hade Unique 38,5 i temp. Visserligen hade det sjunkit något när jag tempade en timma senare, men jag red inte i alla fall, är det något på gång så är kan det ju utlösas av ansträngning. Trist, jag var så sugen på att rida idag.

Jag har varit jätteduktig med skolarbete idag! I skolan skrev jag nästan en sida på projektarbetet och nu på kvällen skrev jag nästan en sida till, plus att jag jobbade lite på den tänkta framsidan. Tyvärr är min mus och musmatta så dåliga att det inte är så lätt att rita i Illustrator, i alla fall inte så som jag tänkt mig. Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra nu, min idé var ju typ perfekt, så jag vill verkligen ha det så, men det kommer nog ta ett tag i så fall. Funderar på att rita för hand och skanna in på datorn och rita av, men jag vet inte, vi får se hur jag gör.

Dataproblemen är i alla fall lösta, tack och lov. Nu sitter jag sitta med mitt ihopplock. Nu ser det ut sådär:
image466

Kommentarer
Postat av: danne

Inte lika kul ju ! :P

2008-01-21 @ 23:15:23

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback