Vilken sovmorgon!

Hör och häpna, jag lyckades sova till NIO! Ja, det är helt sant. Jag antar att jag skapat en hel del förvånade miner där ute. Även att det nu känns helt fel och lite jobbigt att dagen redan har runnit iväg, så var det faktiskt riktigt skönt. Jag behövde sova. Jag behöver också skriva projektarbete, så jag behöver nog vara utvilad.Sömn är överskattat, men ibland är det så skönt!

Nu är jag extremt sugen på att sitta på Barrista, vegan macka och såklart kaffe på det. Tyvärr är det inget billigt nöje, hela 82 kr får man pröjsa för det. Tiden har jag ju inte direkt heller.
image475

Kommentarer
Postat av: annika

åh, jag förstår nästan varför du vill gå dit... ser gott ut :)

Postat av: jonna

svar : Jag brukar aldrig vakna tidigt :O
Hehe , idag så vaknade jag liksom kvart i tio :O:P
haft en bra dag en så länge ?

2008-01-26 @ 13:25:50
Hemsida: http://jonnaau.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback