Chill kväll

Jag gick och la mig vid skaplig tid igår, men kunde såklart inte somna direkt, eftersom jag som sagt fortfarande inte ställt om dygnet. Tvingade i alla fall mig upp vid 11, en timma efter att väckarklockan hade ringt. Begav mig ut till stallet och så. När pappa kom och hämtade mig åkte vi till målaraffären och köpte färger till det tropiska landskap vi ska måla i källaren, det lät bli mycket svårt, men det ska bli kul. Det är lite tajt om tid bara, det måste bli klart tills jag ska ha fest för annars har vi ingen stans att vara, haha :P

På kvällen har jag träffat Ebba. Vi satte oss i parken och chillade lite, träffade lite folk och så. Det är så härligt att vara ute och bara softa när det är sånt här väder. Jag lever verkligen för dessa dagar!

Idag har verkligen varit en lycklig dag. Jag har varit så glad och jag är så pepp på allt. Det känns som att allt har varit och kommer att bli så bra!! :D

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback