En flytt

Det blev en sen start på dagen eftersom jag sov till, håll i er nu, TIO I ETT!! Jag är helt allvarlig. Jag gick ju i och för sig och la mig vid halv fyra, men ändå. Igår gick jag ut med Ebba i regnet, vi satte oss i en skog och satte någonslags presänning över oss, men det regnade in i alla fall, så vi gick och satte oss under taket på Hagbyskolan i stället. Vi var inte lite pepp som vanligt, utan mer deppiga, men det var nog vädret som gjorde en hel del. Vi drog till Shell och köpte lite godis och så, lyssnade lite på musik och så, sedan drog vi hem till mig och chillade. På morgonen softade vi lite framför datorn, käkade frukost och drack kaffe. Sen tog vi en promenad i regnet och så gick vi till en rolig plats, haha.

Idag har jag flyttat Unique tillbaka till Erikstad. Det ska bli både roligt och tråkigt. Det ska bli kul för att jag kan åka ut varje dag nu och så är det helt andra rutiner, de vanliga rutinerna liksom. Samtidigt är det tråkigt att lämna Sya för det är så mysigt där ute :)

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback