En lång natt framför tvn

Första dagen med Unique ute i Erikstad på hur länge som helst. Det kändes faktiskt riktigt bra! Det känns som jag kommer ha mer tid för henne nu och vi kommer kunna bli bättre kompisar. Det gick i alla fall jättebra att rida idag och jag pratade jättemycket med henne, det gillade hon vekligen. Det märks så himla tydligt hur mycket kärlek och omtanke hon vill ha. Jag tycker jag förstår henne mycket bättre sedan Gabriella pratade med henne. Jag tror verkligen det komemr bli bra.

Det bästa med sommarlov måste väl ändå vara att man kan dricka kaffe precis vilken tid på dygnet som helst. Nu kan jag liksom sitta med en gigantisk kopp och chilla med lite kultiration i bakgrunden, utan att behöva oroa mig för att jag kommer ligga och snurra runt i sängen i 20 år innan jag somnar. Det är en härlig känsla. Kaffe är nog bra nu, för om en halvtimma drar jag till Johan, vi ska ha OC-marathon, så det kommer bli många många timmar jag ska hålla mig vaken ;)


Kommentarer
Postat av: Ebba

Det låter så nice, dricka kaffe när man vill.. Och O.C är verkligen så mys, speciellt i det här vädret! :) <3


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback