Ett Avsked

Alex ska flytta till sin tjej i Malmö och gå på skategymnasiet, så igår var det avskedsfest för Alex i Paus nya lägenhet. Snällt av henne att bjuda in till fest sådär direkt efter flytten :) Trevlig kväll, chill. Jag och Ebba vandrade hemåt vid halv 4-4 tiden, men stannade och käkade först. Kom hem vid halv sex och eftersom jag då inte sovit på 45 timmar, var det ganska lätt att somna. Sov till tre! Skönt var det. Nu ska jag nog göra mig iordning för att cykla till stallet. 1,5 mil på 90 väg i stekande hetta, sen ut och rida, svettas ännu mer, göra lite småsaker och sedan cykla hem igen. Men så går det när busskortet är stulet och pengarna lika så. Då får man trampa.

Hej då Alex!


Det är 23 Jaque. Allt är.


"Jag ska bli så jävla full ikväll asså" och "så jävla nice azz"


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback