Härliga sommarplaner

Det var jättekul att vara ute hos Unique idag. Det gick jättebra att rida och hon var så söt :) Var även förbi travshopen och köpte ett flygtäcke och flugmedel eftersom hon har blivit så biten, så nu ska det nog bli lite bättre.

Jag har träffat Ebba nu på kvällen. Det var kul!! <333 Vi satt på berget och snackade och chillade. Pratade om hur bra och underbart allt är, hur bra allt går och hur mycket bättre det kommer bli! Jag har verkligen legat och tänkt på allt det här varje kväll så att jag inte har kunnat sova, så det var verkligen skönt att snacka igenom allting :D Det här sommaren kommer bli så himla bra, jag känner verkligen det på mig. Den har börjat jättebra och kommer bara gå uppåt. Jag är så sjukt pepp på allting nu! HÄRLIGT!!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Tack för en chill stund! Det behövdes verkligen! Jag tänker också på det varje kväll, varje gång jag lyssnar på en bra mening i en bra låt, hela tiden när jag jobbar och när jag softar! Det ska bli så bra! =D


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback