Hemåt

Resan hem blev lika strulig som vanligt. Flyget från Miami till Framkfurt var försenat typ 6 timmar pga av strejk hos Lufthansa. Så vi fick slå omkring på flygplatsen några timmar för att planet ändå skulle starta 45 minuter sent. När vi äntligen var framme i Frankfurt fick vi (okej, pappa) stå i världens längsta kö till transfer, eftersom vi missat vårat connecting flight. Vi fick i alla fall platser på ett plan 4-5 timmar senare. Såklart var det planet också försenat, men tillslut kom vi i alla fall till Stockholm, där bara en tre timmars bilresa väntade. Så äntligen hemma i lilla Linköping.

Idag ska jag ut till Unique! <3 Har verkligen saknat henne, stackarn har blivit jättebiten av alla kryp. Första sommaren utomlands är ju den värsta, så jag ska åka och köpa flugtäcke först. Ikväll ska jag träffa Ebba!! Det ska bli så kul, jag har saknat dig så himla mycket<333 Jag vill planeraaaaaaa!! :D

Det kommer nog lite bilder sen, men de ligger ju på pappas dator. Hoppas att min kamera är klar snart.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Ikväll ska vi planera! :D

2008-07-03 @ 15:54:11

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback