Jag har varit duktig

Jag tycker jag har varit duktig, för jag har nämligen klippt gräset! När jag gick upp såg jag en lapp på köksbordet där det stod "klipp gräset innan det börjar regna, för sedan går det inte" då så fick jag idén att faktiskt göra det!! Oväntat va?! Men jag gillar att överraska. Nu ska jag strax åka till stallet, och när jag kommer hem ska vi åka och hämta en säng och kanske en soffa som jag ska ställa ner i källaren, så det blir lite bättre där nere. Så vi kan vara där på sööööndag!! Då är det fest ;D Det ska bli kuuuuuul. Synd bara att det är så många borta, men det lär bli kul ändå, mycket folk som jag inte träffar så ofta, trevligt folk. Chill folk. Vissa i alla fall.

Det gick så himla bra att rida för Monica i onsdags förresten! Jag blev glad då, ville bara säga det. haha.

Jag bjuder till fest ;)

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback