Jobbig dag, men nu känns det bra!

Det här har minst sagt varit en hektisk dag. Det började med att jag fick gå upp i ottan för att ringa till stallet och se om Uniques öga hade blivit bättre, vilket det hade, tack och lov. Sedan segade jag mig någon timma framför datorn, sedan bar det av till stallet. Det gick bra att rida, jag red på fältet och det vaer kul :) Jag kom hem igen vid typ kvart i tre. Jag lagade mat och strax innan tre får jag ett sms och måste ge mig iväg, utan mat i magen :(, jag sliter på mig några kläder som ligger på golvet och kletar på lite maskara. Sedan cyklar jag ner till Ebba på Industrigatan, i full motvind och på en cykel som visst inte hade någon luft i däcken. Sen gick vi därifrån till Tornby, efter det blev det att hetsa tillbaka till Berga, träffa några och sedan hänga och ha tråkigt där ett tag. När jag var påväg hem träffade jag Maria på Skillingen, så jag stannade och snackade, sedan kom mina kompisar igen. Kom hem vid 9 och började röja i källaren för att göra plats tills jag ska ha fest. Jag är verkligen så himla trött! Jag måste gå och lägga mig nu. Imorgon kommer Monica! Mamma ska hämta henne i Boxholm, snällt! Så ska jag och Ebba göra en sak.

Nej, godnatt.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback