Naaaaajs azzzz

Det blev en rätt kul kväll igår ändå. Jag, Ebba, Li och Jossan drog till utomhusbion. Inte för att vi tittade på filmen, eller inte för att någon gjorde det, men det var trevligt att träffa lite chill folk och så. Det var lite segt i början, men när filmen väl hade slutat började det bli lite roligare. Li och Jossan drog hem ganska snart, medan jag och Ebba gav upp vår skjuts för att inte Ludde skulle behöva gå själv in till stan, haha, jag vet att vi är snälla, verkligen! I stan träffade vi Jaque, Konkan, Olle och Muffe igen, chillade lite och sedan drog vi till Pau ett tag. Det var nice. Eller så jävla naaaaajs azzzz. Haha. Sen blev det ju som sagt att gå hem från stan, men det är ju inte så farligt när man har sällskap. Kom hem rätt tidigt, eller tidigare än jag har gjort på senaste tiden iaf, typ kvart över 4. Kastade mig i sängen, och blev väckt halv elva av mamma för att hon ville att jag skulle måla fönster och shit.

Ska väl jobba vidare nu då. I värmen.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback