OC-marathon

Det var en trevlig kväll hemma hos Johan igår. OC passar ju perfekt till det här vädret! Vid halv åtta började vi titta, avsnitt efter avsnitt. Någongång vid 1 tiden gick vi ut för att ta lite frisk luft, gick en liten sväng, sedan blev jag hungrig eftersom jag typ inte ätit middag, eller jag åt kokt broccoli vid halv fem, mend et hålle man ju sig inte så länge på. Eftersom allting var stängt fick vi gå till Shell, Braskens bro. Det är ju en liten bit, speciellt i flip-flop och bara ben. Men det var det värt för att få lite Gott & Blandat och två djungelvrål klubbor, som ligger "längst ner åt höger", hahaha, internskämt, men det var kul :P När vi kom tillbaka blev det mer OC, men någon gång vid halv fem började ögonlocken bli tunga. Jag klarade med nöd och näppe att hålla mig vaken, men Johan somnade, så när jag gick för att ta första bussen vid kvart i sex kände jag mig inte taskig nog för att väcka honom. När jag kom hem vid halv sju gick jag direkt till sängen, ställde väckarklockan på 12 och somnade. Gick upp kvart i ett. Jag ar verkligen vänt på dygnet alltså, eller jag vet inte om man kan säga det, jag har nog helt kommit ifrån att det spelar någon roll vad klockan är helt enkelt, jag är vaken och sover när jag känner för det, oavsett och det är dag/natt/morgon, whatever. Det är sommarlov.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback