Onsdag

Skulle träffat Johanna på stan idag, men hon var sjuk, så det blev inget. Istället träffade jag Ebba och Li. Vi satte oss på Yngves ett tag. Sen träffade jag min faster, som jag bara träffar en gång om året, och min farmot. Gick och käkade med dem, det var nice. Med mat i magen gick jag tillbaka till Ebba och Li, så drog vi vidare till Paulina. Det var kul att träffa henne, och hon är ju så underbar, som ni kanske redan vet, att hon lånade ut ett par högtalare till mig så att jag kan använda min gamla mp3, nu när min Ipod är stulen.

Ikväll blir det utomhusbio, ska bara chilla lite och så. Det här kan bli kul, det lär bli kul, det blir kul, så jävla nice azz. Hahaha.


Kommentarer
Postat av: Paulina

Haha vilken bild! fan Linnea vi måste börja umgås mer igen. Saknar det massor! Puss

2008-12-17 @ 20:00:00

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback