Så jävla nice azz

Det har inte varit en minut lugnt på mycket länge nu. Men det är så det ska vara. Igår kom det lite folk hit igen, det var så jävla nice azz. HAHA. Men det var kul. Den här kvällen kom jag faktiskt till sängs hyfsad tid ändå. Inte av mening, men ändå. Vid 5 tiden någon gång gick jag in till Hästens för att snacka lite med Olle, men han låg och sov, så jag tänkte att jag också kunde lägga mig där och bara vila mig lite. Vaknar 6 timmar senare av att Olles mobil ringer. Jag måste verkligen ha sovit djupt eftersom Ebba hade försökt väcka mig, haha. Axel tvingade mig att köpa en platta öl, fast jag egentligen är den fattigaste person som finns. Nu sitter jag här med 8 tomma burkar, varav 1,5 jag druckit själv och har lite ångest för pengarna som forsar iväg. Men nu ska jag inte tänka på det. Nu måste jag ladda inför Emmaboda :D Jag måste bara hitta någon som kan ta hand om Unique så är jag klar ;D Jag, Ebba och Pau drar iväg för att chilla till Kapten Röd och Kultiration. Det ska bli så jävla nice azz och jag ska bli så jävla full ikväll asså! haha, skämta. Jag skulle bara passa på att driva lite med Ludde och Olle en gång till.

Ikväll ska jag till Ebba, som fyller 18 idag! Grattis :D Vi ska chilla och se på Scarface ;D



Vi smyger

Fille, haha ^^



Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback