Seg start

Usch och fy så trött jag var imorse när jag blev väckt. Vi drog iväg till Scandic för frukostbuffé, det är ju alltid nice ;) Jag piggnade dock inte till utan var hur trött som helst! Sedan gjorde jag några snabba ärenden på stan och drog hem. När jag kom hem kastade jag mig på sängen och var helt utmattad, så jag satte på Harold and Kumar Escape From Guantanamo Bay och slappade lite. Så satte jag på ännu mer kaffe. Nu är jag back on track måste jag säga. Det där gorde nog susen, jag är pigg äntligen. Dock har jag fortfarande ont i halsen, men om det inte blir värre imorgon, så tror jag att jag överlever. Ska snart dra iväg till stallet en snabbis och så ska jag hem till Ebba! :D

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback