Tuff dag/kväll/natt/morgon/dag/kväll/natt

Igår var verkligen en speciell dag. Jag ska inte avslöja för mycket här i bloggen, men det blev väl ungefär tvärtemot planerna. Har i alla fall, av olika anledningar, varit uppe hela natten. Hela dagen har jag städat och vid 3 tiden gick jag bort till SAAB för att ta bussen till stallet. Var där en kortis, ryckte man och så, och så samma väg hem, först buss sedan en 35 minuters promenad i stekande sol. Men så går det när man inte har tillräckligt med pengar för att paya bussen. Nu är jag så himla trött så jag håller på att dö! Jag har allvarligt nickat till ett par gånger när jag suttit och skrivit. Illa, illa. Så nu har jag laddat upp med en dubbel espresso, jag måste ju hålla igång till kvällen för då blir det fest hos Pau<3 En avskedsfest för Alex som flyttar till Malmö!


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback