Hahaha

Den här dagen har verkligen gått upp och ner. Från att varit panik på precis allting, så verkar det ha löst sig. SKÖNT!  Nu är jag så himla pepp alltså! Och imorgon ska jag hämta min älskade älskade kamera! :D

Jag och Ebba var lite i parken idag, när vi skulle gå hem typ så träffade vi några killar. Alltså, en av dem, jag säger bara HAHAHAHAHA!!! Han var så jäääävla rolig! Jag har nog inte skrattat så mycket (i nyktert tillstånd) på länge!! Man visste knappt om han skämta först, men han var ju verkligen seriös. Jag vet inte ens vad jag ska säga, han sa bara så himla roliga saker och hade så mycket damp. HAHA! Ofta han bodde i Ljungsbro och hade värsta skånska dialekten också! Hahahahaha, det var en rolig upplevelse det där. Kul.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback