Rolig kväll! :D

Det var en tuff med rolig dag igår. Jag tvingade mig upp vid åtta för att en kvart senare åka till stallet. När jag kom hem blev det en snabbduch, för att sedan åka ner till stan och ta tåget till Rimforsa. Där firade jag Lise, det var trevligt, med både god mat och god dricka :) Var tillbaka i stan stax innan sex igen. Jag skulle träffa Ebba och Li senare och jag hade inget att göra, så jag träffade Danne och Simon en stund. Danne lät mig köpa några öl av honom och Simon bjöd mig på en liter vin, tack! :D Jag, Ebba och Li drog till trädgårn och chillade lite, lyssnade på musik och så. Sedan träffade vi Abbe och hans kompisar. Han skulle tydligen dra till Anton, så vi tänkte att vi också skulle göra det. Så det bar av mot Vidingsjö. Hos Anton var det kul, träffade bland annat Paulina som var lika söt som alltid. Så träffade jag Jocke som jag inte sätt på år och dar känns det som. Det var trevligt i alla fall. En mycket värd kväll. Traskade hemåt någon gång runt 4 då det började bli kallt, folket började sina och alla var lite trötta.

Här har vi ju den snygga 18-åringen i egen hög person, Anton :)


Paulina :) <3



Bara för att jag är så bra på att ta kort :P


Adam schteker! ;D


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback