Allt går i ett

Igår blev en lika hektisk dag som alla andra. Jag skyndade iväg till stallet och skyndade tillbaka igen, när jag kom hem hoppade jag in i duschen för att dra iväg till Ebba och fira henne lite. Senare gick jag och Ebba ut och smög omkring lite vid Hjulsbros öppna vidder, haha. Sen gick vi hem till Ebba igen och tittade på Scarface, världens bästa film btw! Jag sjönk verkligen in i filmen, tiden gick så fort och den är verkligen så himla bra!!

Idag var jag tvungen att sätta väckarklockan för att komma iväg till stallet. Det gick jättebra att rida idag, det var härligt också att kunna vara ute i det fina vädret! :D Kom hem för en liten stund sedan och har hunnit duscha, sminka mig och käka. Så nu bär det av igen. Det blir chill i parken ikväll. Soft.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback