Vilan är över

Igår var första dagen på hela sommarlovet som jag inte gjorde något annat än att vara i stallet. Det var ganska skönt faktiskt. Det är kul att göra saker hela tiden, men ibland måste man återhämta sig och sova lite. Sov som sagt till tre, åkte till stallet vid fem och var hemma vid nio. Efter det käkade jag och slappade tills jag gick och la mig runt halv ett.

Idag blev det att gå upp tidigt för att träffa Ebba på stan. Den lyckans osten (haha) har ju slitit i sommar, men har nu fått löning och kan handla i princip hur mycket som helst. Själv har jag mindre än inget. Luspank. Men jag är glad ändå. Efter stan trampade jag i stekande hetta till stallet och sedan tillbaka. Nu är jag nästan en blöt pöl på golvet, men jag försöker återhämta mig. Jag ska väl gå och hoppa in i duschen nu då. Ikväll ska jag och Ebba träffa Jaque och Ludde. Det lär bli så jävla nice azz. Haha

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback