Chill kväll och ett farväl

Igårkväll drog jag och Ebba för att träffa Li och Mellis. Vi var hos Mellis och gjorde typ ingenting, det var så jävla tråkigt. Lyssnade på dålig musik gjorde vi också. Sedan gick vi ut en stund, när vi kom tillbaka drog vi med en gång och så satte vi oss vid en busshållplats i stan tills Li skulle ta sista tåget hem till Mantorp. Jag och Ebba kände inte för att dra hem eftersom vi inte heller ville avsluta kvällen dåligt. Så vi drog till Ekholmen och satte oss i skateparken och chillade lite, lyssnade på musik och så. Sedan ringde Paulina och sa att hon sa att hon satt på en busshållplats i Vidingsjö. Så vi gick och träffade henne, satt där och softade en stund. När magarna började kurra drog vi hem till mig och käkade vegansk tacopaj. Vi satt uppe och snackade till typ halv 5, så när vi sedan la oss somnade vi på en gång och vaknade upp någon gång kring halv tolv.





Besöket av Gabriella igår har verkligen gjort mycket för mig. Det har gjort att jag omvärderat mig själv, klivit ur mig själv och verkligen tittat på hur jag egentligen är. Nu vet jag ju också med säkerhet att hästar verkligen känner av och förstår allt vi tänker. Alltså har Corona alltid vetat hur mycket jag älskat henne och hur ledsen jag är för allt som hänt, jag vet också att hon fortfarande hör mig och vet vad jag känner och tänker. Därför ställde jag mig igår vid fotografiet av oss som hänger på väggen och tog farväl. Jag tog farväl en gång för alla. Jag kommer alltid älska och tänka på Corona, men det är dags att släppa det här och gå vidare. Jag har insett det nu och är okej med det. Jag kan inte längre ge all min kärlek och hela mitt hjärta till någon som inte finns här längre. Jag vet att hon förstår det. Hon vet att hon är den enda jag någonsin riktigt älskat och att jag älskar henne till och med mer än min egen familj. Hon vet det, och därför förstår hon också hur jag tänker när jag säger att det är dags att ta farväl. Nu måste jag öppna upp mitt hjärta för någon annan, inte för att någon någonsin kan ta din plats, utan för att jag måste kunna ge 500 % och verkligen satsa på Unique, både för min skull och för hennes skull. Därför har jag tagit farväl av min bästa vän, en gång för alla.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback