Vad gör man egentligen?

En tråkig sak ska jag säga nu. Jag var inne på fotoaffären idag och det verkar inte som att min kamera går på garantin :´( Sorgligt jag vet! Det är väl bara att bita i det sura äpplet, låna lite pengar av mamma och pappa och betala tillbaka om några år när jag har pengar..

Jag träffade Ebba på stan vid fyra tiden. Sedan mötte vi av en slump Paulina, så vi gick och satte oss i Domkyrkoparken en stund :) Ebba och jag fick skjuts hem av hennes mamma, så vi var hos Ebba ett tag, chillade vid hennes fina pool och drack kaffe :D Sedan drog vi vidare till parken för att träffa Albin, Linus och co. Chillade där hela kvällen. Det var trevligt. Jag älskar verkligen sådana här dagar, när det är fint väder  så man bara kan vara ute och ta det lugnt, bara vara ute och göra ingenting, softa. (Vad gör man då? Vad är det? Så jävla kul! hahaha)

Det finns en fisk som går att äta, det har man i frysen ibland. Det säger jag nu! Hahaha

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback