Desperata handlingar..

Desperate times call for desperate measures. Det här är verkligen det mest desperata jag gjort på länge! Efter att jag supit torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag, har jag inte bara tagit slut på all dricka, utan även alla mina pengar. Som jag tidigare sagt lyckades jag efter mycket om och men skramla ihop till 125 enkronor, vilket skulle räcka till en vodka. Problemet blev att jag inte fick tag på han jag skulle köpa av. Jag fick lite panik, Ebba och jag bestämde os för att köpa av en annan, men han är svindyr och tar 170 kr, vilket jag inte hade. Vad gör jag då? Först springer jag såklart runt och gräver i alla fickor och lådor, men efter att inte ha hittat någonting får jag en idé. Jag tar fram en plastpåse kastar ner mina dollar och 25 centare och kastar mig på cykeln för att på 10 minuter komma till Forex, 1 minut innan de stängde! Oj, vad festandet har tagit på mig. Speciellt eftersom jag inte kan träna längre. Så här dålig kondition har jag ALDRIG haft! Jag trodde mitt hjärta skulle brinna upp när jag kom fram, seriöst jag trodde jag skulle !! Tyvärr tog de inte mina cent, men jag fick i alla fall ut en dryg femtiolapp. Så lycklig jag blev!! Såklart fick jag tag på den andra killen sedan, så jag kunde köpa det billiga i alla fall, men då fick jag ju lite pengar till övers ;)

Det kommer bli kul imrogon, det är alltid kul med Ebba <3




Kommentarer
Postat av: micke

Seriöst alltså.....

2008-06-13 @ 12:08:46
Postat av: Linnea

Jag vet inte riktigt vad du menade med det där, men ja, seriöst alltså.. :P


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback