Harold & Kumar go to White Castle

Jag såg världens bästa film igår! Harold & Kumar go to White Castle. SÅ JÄVLA BRA! Den var så bra att vi faktiskt köpte den idag. Så om ni inte har sett den är ni varmt välkomna hem till mig för att få en kväll fylld med skratt.

Har träffat skönaste killen alltså. Rastaman som jag brukar kalla honom. Softare än så kan man nog inte vara. Så himla cool är han. Jag skulle nog vara precis som honom om jag var kille och svart, haha, bra liknelse va? :P Köpte ett armband av han idag, värsta coolt var det. Han är största Bob Marley fan också. Hur mycket saker som helst har han, till och med en plåtask till ciggareter med Bob Marley. Jag vill köpa den av honom, inte för jag tror jag får det, men jag kan ju försöka lite imrogon, haha. Imorgon ska jag träffa Heather igen också. Och på tisdag åker jag hem. Det ska bli både jättekul och jättetråkigt. Jag kommer sakna Miami, men den gör jag ju alltid. Men det är också mycket kul som väntar hemma.. :)




Kommentarer
Postat av: Ebba

Fan vad coolt! :D

Du har blivit galet brun Linnea & jag saknar dig! Vi måste ses så fort som möjligt när du kommer hem <3


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback